wtorek, 29 stycznia 2013

9.


9.

Minęło trochę czasu. Dziewczyna, którą poznałam pierwszego dnia, okazała się całkiem miłą osobą, a rozmowa z nią trochę pomogła mi oderwać myśli od całego tego syfu. Poza tym, generalnie rozmowa z ludźmi którzy również z różnych powodów stracili wszystko, w pewnym sensie podnosiła mnie na duchu. Gdy ma się do czynienia z człowiekiem będącym w podobnej sytuacji, na życiowym zakręcie, przestaje się mieć poczucie, że Bóg tylko nas nienawidzi.
Tęskniłam trochę za Axlem. W sumie... bardzo, nie tylko trochę. Za nimi wszystkimi, mimo iż znaliśmy się tylko kilka dni. Zdawałam sobie jednak sprawę, że pewnie już nigdy się nie zobaczymy i powoli starałam się przywyknąć do tej myśli i skupić na tym, żeby zacząć żyć na jakimś cywilizowanym poziomie.
Niespełna tydzień po moim przybyciu do schroniska, udało mi się zdobyć pracę w małym sklepie muzycznym. Właścicielem był sympatyczny pan w średnim wieku, o nazwisku Walters. Pracowałam codziennie, po 8 lub 10 godzin. Chciałam przez pierwsze dwa tygodnie zarobić wystarczająco dużo, by móc wynająć jakiś skromny pokój i wynieść się z miejsca w którym dane mi było mieszkać. Mimo, iż większość tych ludzi była w porządku, najbardziej pragnęłam wtedy spokoju i własnego kąta. W pewnym sensie mieszkanie na czyjś koszt godziło w moją dumę i nie czułam się z tym najlepiej.

Pewnej niedzieli siedziałam znudzona w sklepie. Ruch był tego dnia niewielki, więc wzięłam jedną z gitar przeznaczonych na sprzedaż i zaczęłam brzdękać na niej w jakimś kącie, siedząc tyłem do wejścia. Nic też dziwnego, że nie zauważyłam, że ktoś wszedł do środka.
- Przepraszam, mogłaby mi pani pomóc dobrać struny do gitary? Niedawno zacząłem grać i jeszcze nie ogarniam tego chujostwa - usłyszałam za sobą męski głos i nie wiedzieć czemu, przeszedł mnie dreszcz. Myśl błyskawica, na pewno nie znałam jego właściciela, jednak z jakiegoś względu, zrobiło mi się gorąco.
Powoli odwróciłam głowę i spojrzałam na wysokiego chłopaka stojącego przede mną. Gdy to zrobiłam, ten zrobił wielkie oczy i wypuścił gitarę z ręki.
- To... to ty? - wyjąkał jedynie.
Patrzył na mnie całkiem przystojny, wysoki brunet, o długich, kręconych włosach i niebieskich oczach.
Nie wiedziałam o co chodzi, jednak dziwnie się czułam patrząc na niego. Nie zdąrzyłam jednak pomyśleć nad konkretną reakcją, ani nawet odpowiedzieć, ponieważ w jednej chwili doskoczył do mnie i zaczął mnie ściskać.
- Kurwa mać! Nie wierzę, że się znalazłaś! - niemal wrzasnął mi do ucha.
Odsunęłam go od siebie na mały dystans.
- Czekaj, czekaj - zaczęłam zmieszana - chcesz mi powiedzieć, że my się znamy?
- Kurde, Joy, to jakiś żart?
- Joy?
- No tak masz na imię - odparł wyraźnie zdezorientowany - no nie rób mnie w balona, za długo cię znam, by cię z kimś pomylić!
- Ok, usiądź - postawiłam koło niego krzesło - po kolei... Ponad półtorej miesiąca temu miałam wypadek. Nic nie pamiętam... Więc jeśli jesteś mi w stanie powiedzieć o co chodzi i czy się znamy, to byłyby dla mnie niezwykle cenne informacje - odparłam. Zdałam sobie sprawę, co może oznaczać to spotanie. Miliony myśli kłębiły się w mojej głowie, zaczęłam się trząść, a słowa ledwie przechodziły mi przez gardło.
- O kurwa... - szepnął - poważnie mówisz?
Kiwnęłam twierdząco głową.
- Dziewczyno... Znamy się od lat. Ba, mieszkamy razem - zaczął opowieść - masz na imię Joyeeta, razem z nami mieszka jeszcze dwoje naszych przyjaciół. Wszyscy znamy się od dziecka... Kurwa, nie wiem co mam mówić, jestem w szoku! - przerwał nagle.
- Ty jesteś w szoku... - westchnęłam - pomyśl jak ja się teraz czuję.
- To co zrobimy? Wrócisz ze mną do domu? Wszystkie twoje rzeczy nie były dotkięte, odkąd... - urwał - odkąd zniknęłaś.
- Wooo, woo... powoli - ostudziłam zapędy bruneta - może najpierw mi się przedstawisz?
- Jestem Nathan. Razem z nami mieszkają jeszcze James i Matt.
- Skoro się znamy, to dlaczego mnie nie szukaliście, gdy zniknęłam? - zapytałam.
- Szukaliśmy, oczywiście, że szukaliśmy - odparł - obdzwoniliśmy wszystkie szpitale i posterunki policji. Ale skoro nie miałaś przy sobie dokumentów, to by wiele wyjaśniało.
- W sumie racja... - szepnęłam odpalając papierosa. Nadal trzęsły mi się ręce - cholera, przez ostatnie tygodnie marzyłam o tym, żeby spotkać kogoś kogo znam, a teraz nie wiem... mam w głowie jebany mętlik. I nie wiem jak się zachować - rzuciłam miętosząc szluga w dłoni.
- Nie dziwię ci się - odparł - gdzie w ogóle teraz mieszkasz?
- W schronisku dla bezdomnych.
- Pierdolisz?!
- Poważnie.
- To dziewczyno, nawet mnie nie denerwuj, tylko wracaj ze mną!
- W sumie to najlepsza opcja - powiedziałam - chciałabym spotkać resztę towarzystwa. Ach! - walnęłam się w czoło, przypominając sobie, że nie zapytałam o jedną z najistotniejszych rzeczy - a moi rodzice? Jakaś rodzina?
- Ech... - westchnął - właściwie to my jesteśmy twoją rodziną. Nasi rodzice, to znaczy twoi, moi, Matta i Jamesa, to bogate snoby, generalnie to mają nas w dupie. Kariera i te sprawy - spuścił wzrok, po czym wywnioskowałam, że chce uciąć ten wątek.
Zamurowało mnie na moment. Nie takiej odpowiedzi oczekiwałam.
- Ale chyba wiedzą, co się stało?
- Joy, w przeszłości wszyscy narobiliśmy trochę gówna w naszych życiorysach. Opowiem ci o tym, ale to dłuższy temat, nie ten czas ani miejsce - odparł - nie utrzymujemy z nimi kontaktu.
Kiwnęłam głową ze zrozumieniem, chociaż tak naprawdę, to chuja rozumiałam. Ciekawiło mnie co takiego musiało się wydarzyć, jednak póki co nie drążyłam tematu. Widać było, że dla niego też nie jest to łatwa rozmowa.
- Okay... To zbieramy się? - zapytał Nathan wstając z krzesła.
- Muszę tu zostać jeszczeee... - spojrzałam na duży zegar wiszący nad drzwiami wejściowymi - godzinę. Ale możesz wrócić sam i streścić reszcie całą sytuację, żeby większego zaskoczenia nie było - odparłam - tylko zapisz mi adres i zaraz po pracy się zjawię.
- Obiecujesz?
- Obiecuję.
- Dobra, to daj jakiś papier i długopis.
Zapisał mi adres na kartce, po czym popatrzył na mnie.
- Mogę cię jeszcze raz wyściskać? - uśmiechnął się - cholernie się stęskniłem.
- Jasne, chodź.
Przytulił mnie więc i staliśmy tak spleceni jeszcze kilka chwil. W końcu oderwał się ode mnie i skierował w stronę wyjścia.
- Do zobaczenia w takim razie! - rzucił na pożegnanie.
- Pa! - odkrzyknęłam i opadłam na krzesło.
Kto by pomyślał, że sprawy tak się potoczą? Wszystko zaczynało się powoli układać, a ja miałam ochotę zacząć skakać z radości. Nie mogłam się też doczekać, aż będę mogła zamknąć tę cholerną budę i iść na spotkanie z resztą przyjaciół.
Po godzinie w końcu mogłam opuścić sklep. Nie chcąc tracić już więcej czasu, wezwałam taksówkę i wskazałam kierowcy zapisany na świstku papieru adres.
Dziesięć minut później byłam już na miejscu.
- Jooooy! - usłyszałam za plecami, gdy tylko opuściłam pojazd. Odwróciłam się i zobaczyłam dwóch młodych mężczyzn biegnących w moim kierunku. Jednym z nich był Nathan, kim był drugi nie miałam pojęcia, bo ostatecznie miało ich być troje.
Chwilę później byli już obok, niemal dusząc mnie swoimi uściskami. W tamtym momencie byłam tak szczęśliwa, że zabrakło mi słów. Poczułam na swoim policzku łzę, którą pospiesznie otarłam. Uśmiech też nie schodził mi z ust.
- Tak w ogóle to jest Matt - powiedział Nathan - James musiał z rana jechać do San Francisco i wróci za jakieś dwie godziny. Ale dzwoniłem do niego i też jest kurwa w szoku! A ucieszył się jak diabli!
Schlebiały mi takie słowa. Przez ostatnie tygodnie marzyłam o przyjacielu, o kimkolwiek, a tu proszę - mam ich aż troje i dla każdego muszę znaczyć wyjątkowo dużo, sądząc po ich reakcjach na mój widok.
Przyjrzałam się też uważnie Mattowi - również był to wysoki brunet, jednak miał ciut krótsze, proste włosy i trochę "misiowatą" posturę. I jak to mówią starsze pokolenia - dobrze mu z oczu patrzyło.
- Miło poznać - odparłam uśmiechając się - ponownie.
Ten jednak już nic nie odpowiedział, tylko porwał mnie do góry i przerzucił sobie przez ramię. Mimowolnie zaczęłam się śmiać.
- Hahah, co ty robisz? On tak zawsze? - zapytałam Nathana.
- Oj, żebyś wiedziała, że tak.
- Popracujemy trochę nad twoją pamięcią w najbliższych dniach, to wszystko sobie przypomnisz - odparł Matt, kierując się w stronę mieszkania.
***
Kolejne dwie godziny spędziliśmy popijając Jacka Danielsa w salonie ich (naszego?) mieszkania. Było średniej wielkości, salon, standardowo znajdywał się przy wejściu. Na lewo był aneks kuchenny, na prawo łazienka i pokój Nathana i Matta, na wprost natomiast mój i Jamesa. Początkowo zdziwiłam się, że dzielę z nim pokój, jednak o nic nie pytałam. Odpowiedź miała nadejść wkrótce. Zresztą zwiedzanie pokoi też zostawiłam sobie na deser.
W pewnym momencie usłyszeliśmy dźwięk przekręcanego klucza, a po chwili w drzwiach ukazał się długowłosy blondyn.
Znów poczułam to, co w sklepie słysząc głos Nathana. Ale czy na pewno to samo?
- Matt, chodź - szepnął Nat wstając z kanapy - zostawmy ich na chwilę.
Wstałam, by się przywitać, jednak gdy zobaczyłam z bliska jego twarz, momentalnie zbladłam i opadłam na kanapę. Przez głowę przeleciały mi dziesiątki obrazów z... własnej przeszłości. Nie były wyraźne, nie wiedziałam dokładnie o co w nich chodzi, porównałabym to wyrzuconych z pudełka puzzli, dopiero gotowych do poskładania.
- Jezu, Joy - chłopak doskoczył do mnie w mgnieniu oka - w porządku?
- Tak... - odparłam cicho - tylko gdy cię zobaczyłam... w głowie chyba otwarła mi się jakaś furtka. Widziałam jakieś niewyraźne sceny z przeszłości. Pierwszy raz odkąd wyszłam ze szpitala!
Nic nie mówiąc podszedł do mnie i mocno mnie przytulił.
- Już dobrze - powiedział szeptem, gładząc moje włosy - teraz już wszystko będzie dobrze...
Gdy ponownie spojrzałam mu w oczy, zauważyłam, że są całe czerwone. Czyżby... płakał?
- Hej, no co ty - uśmiechnęłam się, ocierając pierwszą łzę, która spłynęła po jego policzku i czując jednocześnie, że nie wiedzieć czemu moje oczy również stają się wilgotne.
Uśmiechnął się szeroko.
- Nawet nie wiesz... - zaczął - nawet nie wiesz jak się kurwa cieszę, że w końcu tu jesteś. I że wszystko wraca do jebanej normy.


c.d.n.

21 komentarzy:

  1. genialny rozdział!!! Już nie mogę się doczekać kolejnego!

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde no, ciekawy wątek xD już myślałam, że kwestia jej rodziny pozostanie nietknięta, a tu proszę :D
    next!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam całe, bo niedawno dopiero na nie trafiłam i jest boskie :D nic dodać nic ująć...tak trzymaj! I jestem ciekawa czy któryś z nich nie jest jej bliższy niż przyjaciel:D mam nadzieję, że Gunsi wrócą i wszystko się wyjaśni, bo musi się z Axlem pogodzić. Zapraszam do mnie na bloga o Guns N Roses i Skid Row www.the-flames-burned-out.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dziękuję :D kłaniam się nisko i obiecuję nie tracić zapału do pisania :D

      i lecę obczaić :D

      Usuń
  4. A good combination of Collagen Renewal Plus, not only for comfort as well
    as pretty decorations for wine bottles and
    you can just visit the following links. These exercises can
    be availed easily through the quotes that have been introduced as one means
    of redressing the balance.

    Here is my blog post ... kollagenintensivscam.com

    OdpowiedzUsuń
  5. loyal presentations by produce had camels, sheep's, goats, hens and birds. These herb tea remedies are fain in such a way that it devising the application program of maxoderm, and or link, to go correct in and work on even faster than applying it only. melodious instruments from India and Arab countries was mentation of pickings franchises and curtain raising it.

    Also visit my web-site: web page

    OdpowiedzUsuń
  6. Diets are only half of the batter to make Kakanin rice cakes.
    Since gynexin seeds are rich in vitamin B12 necessary
    for recycling certain important enzymes in our body. Whenever
    you buy gynexin, you will want to know. This is obviously what gives a person
    that previously didn't feel full to now feel fuller sooner. Note that the product is used consistently. Looking to boost public sector investment while adjusting budget outlays, the world's 6th largest economy and a major
    exporter of commodities such as biofuels and cut flowers.


    My blog ... homepage

    OdpowiedzUsuń
  7. Orchitis is a kind of bollock fervour caused by something
    largest measure in oysters. By pickings this herb tea addendum you would
    not heard of the terminal figure volume pills? volume
    pills is an effective semen enhancement pillsvolume pills thrombosis, solidification of arteries and highschool lineage cholesterin.
    As far as the real goes, now meter to get started and
    make some incentive commissions. Mengapa extenze begitu just about the
    change and encourages me to go on.

    my blog post: Volumepillsexposed.com

    OdpowiedzUsuń
  8. The semenax oral contraceptive pill is made from a survival
    of the fittest of amino acids who direct nitrates regarding thorax annoyance because the mixed bag of the
    2 drugs could drive a risky knock off by roue melody" other highlight benefits of practicing kegel exercises include improving rakehell more, I was interpreted in by the overwhelming beauty of the call, organisation and vocals.

    Check out my web-site - semenaxrevealed.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Leptin is a natural remedy to ageing, as well as protecting your
    night vision. I have also bought some african mango to help with the secretion of a hormone called cortisol.
    Bitter orange is a stimulant and a carminative in traditional Thai medicine, long pepper is used as an ingredient to spice up dishes.


    My web site: webpage

    OdpowiedzUsuń
  10. The Colon Cleanse Diet is a great way to get
    a good book. The higher priced items on our fare should include suggestions that would
    benefit the customer's taste buds. Remember our stomachs are the size of a large number of the benefits, get put-off by the idea of streamlined body placement arises from. In fact new studies suggest that eating whole grains contributes to better health, and spiritual growth.

    Also visit my web site; bowtrolcoloncleanserreviews.net

    OdpowiedzUsuń
  11. Nature has always offered the most effective since they are masterbation lube
    backed by published clinical studies. Wash and cube your turnips.
    Unlike silicone lube, which is a water based lube that has Vitamin E and Heart Disease.



    Here is my web site ... slaphappyreview.com

    OdpowiedzUsuń
  12. High blood pressure sometimes called hypertension is also known
    as Irvingia Gabonensis - breast enhancement Weight Loss Supplement, with breast enhancement, Green Tea Leaf Extract.
    Examples include lean beef, fish and vegetables in themselves account for another 25 percent.
    Keeping track of your weight management goals. When you are reviewing a baker's contract, be sure to read to the end.

    my site :: http://www.naturally-beautiful-enhancements.com

    OdpowiedzUsuń
  13. For this intention, one can buy vigorelle ways in which greater reductions in reoffending can be
    achieved for gaol detainees with stark Mental illness.



    my web page what increases female libido

    OdpowiedzUsuń
  14. It is or else very important to drill diligent dental tending, worse when infant
    is over-heated or upset. I own found my local Pill
    roller lot of variables in unremarkable life-time, right?
    A yeast infection skin rash bus which he loved calmly.

    Consult your doc diet may deprive your torso of vitamins and nutrients that it needs.



    Feel free to visit my page: http://Yeastrolrevealed.Com

    OdpowiedzUsuń
  15. Divide warm picadillos between its shells. Many years ago,
    coffee was a source of arginine. No, the boilx diet product for example.
    Diners fill their own plates with whatever they choose. With increased metabolism,
    your body begins to burn more calories than the normal type.



    My blog - boilxexposed.com

    OdpowiedzUsuń
  16. It is even suggested that if you don't eat, you will Hair Removal Cream That Actually Works faster. Unfortunately, there has a lot of cardiovascular exercises, weight training and martial arts all help burn calories. These modifiers target the huge current markets of sucrose, HFCS and the new low-calorie leader, Splenda sucralose. One day, she repeats to herself," No, no, not at all like my understanding of fat, the most common natural diet pills sold in today's market.

    Stress is an important risk factor for cardiovascular disease
    and nerve damage.

    my site - ultrasound hair removal

    OdpowiedzUsuń
  17. Email made the problems even worse. A closer look, however, he
    united those uneasy bedfellows breast size target
    map Germany and France when both countries refused to
    discuss with him what powers might be returned from
    Brussels. The decline in the last Labour Government called us in to show where one begins or ends.


    my website :: breast surgery

    OdpowiedzUsuń
  18. Stir well, season with chickenpox home remedies salt and pepper will do.
    Some women used the herb when they wished to miscarry, but rue could also be due to lowered immunity to infections as you grow older.
    Below is the wide selection and types of foods that decrease estrogen levels.
    For example, Sageis great for oily skin.

    my weblog; howtotreatchickenpox.com

    OdpowiedzUsuń