wtorek, 22 stycznia 2013

6.

Dobra, macie napaleńcy wątek erotyczny. Z góry uprzedzam, że nie miałam wcześniej okazji pisać niczego w tym klimacie, więc wyszło jak wyszło. Nie musicie bić, i tak chyba odpuszczę sobie pisanie o seksie bo mi nie idzie hahah :D
___________________________________________________________
6.


Przylegliśmy do siebie z taką siłą, jakbyśmy bali się, że ktoś nas rozdzieli. W tamtej chwili pragnęłam go bardziej niż wydawało mi się możliwe. Niewiele myśląc, jednym sprawnym ruchem pozbyłam się jego koszulki. Popatrzył na mnie przez moment zdezorientowany, po czym uśmiechnął się i wrócił do pocałunku.
Nie odrywając się od siebie instynktownie skierowaliśmy się w stronę sypialni. Axl zaczął rozpinać guziki mojej koszuli, następnie równie szybko pozbył się stanika. Na chwilę przerwał pocałunek i popatrzył na mnie – Boże, jesteś cudowna – szepnął mi do ucha. Przyparłam go do ściany, a następnie zaczęłam całować jego szyję, z każdą chwilą kierując się odrobinę niżej. Gdy ustami muskałam już jego podbrzusze, moje usta na ponownie powędrowały na spotkanie z jego wargami. W tym samym czasie zaczęłam rozpinać mu spodnie. Wyczułam, że przyjaciel Axla jest już w stanie gotowości. Spodnie poleciały w dół, ja natomiast przykucnęłam przy nim ponownie, ściągając mu bokserki.
Pocałowałam czubek jego penisa, a następnie pozwoliłam już działać swojej fantazji. Na zmianę wkładałam go do ust, lizałam, drażniłam końcem języka, jednocześnie obserwując jego reakcje. Wyglądał cudownie, niczym rock n'rollowy Anioł – oczy miał zamknięte, głowę odchyloną do tyłu i tak słodko zagrywał dolną wargę.
Próbowałam rozgryźć co mu się najbardziej podoba. Po paru minutach znalazłam klucz do sukcesu. Przyspieszyłam i dosłownie kilka sekund później poczułam w ustach słonawy smak.
Zadowolona z siebie podniosłam się i dałam mu cmoka w policzek. Axl osunął się na łóżko, jednocześnie szarpnął moją koszulę, sprawiając, że wylądowałam na nim.
Od razu zaczął mnie całować. Myślałam, że ma dość, ale szybko pokazał mi jak bardzo się myliłam. Mimo iż leżałam na nim, sytuacja szybko uległa zmianie i to on był na górze. Na początek zafundował mi pieszczoty górnej części ciała, zaczął całować moją szyję, chwilę późnij jego gorące usta przylgnęły do jednej moich piersi. Ssał i przygryzał na zmianę raz jedną, jak drugą, przyprawiając mnie tym samym o solidne dreszcze na całym ciele. Po chwili jego ręce powędrowały w dól. Rozpiął moje spodnie i zsunął je ze mnie. Następnie jednym ruchem zerwał pozostałą część bielizny. Patrzył w tym momencie na mnie wzrokiem jakiego wcześniej u niego nie zaobserwowałam. Właściwie nie potrafię tego logicznie wytłumaczyć. Coś na pograniczu zachwytu i obłędu.
Niewiele myśląc rozchylił mi nogi i jego głowa znalazła się w okolicach mojej łechtaczki. Wykonywał podobne manewry co ja, miałam wrażenie, że również szuka najlepszej drogi do sprawienia mi przyjemności. Kilka minut później krzyknęłam z rozkoszy, a moje ciało przeszły niesamowite dreszcze. Axl uśmiechnął się do mnie i po chwili nasze języki znów rozpoczęły namiętny taniec.
Ciągle pochylając się nade mną, jedną ręką podtrzymując moją głowę, drugą wodząc po moim biodrze, zapytał:
- Masz ochotę na więcej?
Skinęłam głową, po czym przywarłam do niego i uśmiechając się zalotnie, szepnęłam do ucha:
- Pieprz mnie tak mocno, jak tylko potrafisz.
Dwa razy powtarzać nie musiałam. W mgnieniu oka sięgnął do szuflady i wyjął z niej prezerwatywę. Uśmiechnęłam się, po czym wzięłam ją z jego ręki i nałożyłam na właściwe miejsce. Rozchylił mi nogi, a chwilę później wszedł we mnie w całości jednym, zdecydowanym ruchem. Jęknęłam cicho, a on zaczął ruszać się we mnie z coraz większą siłą i pewnością. Pchnięcia nie były szybkie, za to odważne i stanowcze.
- Przyspiesz - rozkazałam, na co Axl wymusił zmianę pozycji. Dosiadł mnie od tyłu, jednocześnie zaczął poruszać się we mnie już nie tylko z ogromną siłą, ale również dziką szybkością. Powoli traciłam zmysły, oddając się kompletnie chwili. Czułam, że jestem bliska spełnienia, a głośny, przyspieszony oddech Axla był dla mnie dodatkowym bodźcem.
- Aaaaaach! - krzyknęłam w końcu, kiedy udało mi się osiągnąć to, na co czekałam.
Axl poruszał się we mnie jeszcze kilkanaście sekund, po czym również doszedł.
Zmęczeni, opadliśmy na łóżko.
- O kurwa - jęknął - mam wrażenie, że nie dymałem się tak od stuleci.
Uśmiechnęłam się zadowolona i odpaliłam papierosa. Zaciągając się dymem, ciągle próbowałam uspokoić nadal przyspieszony oddech.
Gdy skończyłam, Axl objął mnie mocno. Leżał na plecach, ja natomiast opierałam się na jego klatce piersiowej. Zacisnął uścisk tak mocno, jakby bał się, że się ulotnię, niczym przerwany sen. W takiej pozycji zasnęliśmy.

c.d.n.

5 komentarzy:

  1. Zajebisty rozdział xD Młody Axl mmm

    OdpowiedzUsuń
  2. Ocipiałaś XD dobre jest przecie! Jak zrobisz z tego aseksualne opowiadanie, bez takich wątków, to ja czytać przestaję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zrobić drugie FIFTI SZEJDS OF GREJ? :D ahhaha

      Usuń
  3. There is not a single ounce since my first weigh-in. According to Harvard Special Health Report," Weight-Loss Options: 6 Common Diet Plans" accessed April 29, 2010.
    Lucci But Mrs Nixon says she is" appetite suppressant in canada very grateful" for
    the fans' efforts, and is a vegan. The women would not adhere to the regimen required. You can find many other whole foods in your diet as long as your heart and your immune system. Click Here to see more of the norm than the exception.

    My blog post ... Weight Loss Pill

    OdpowiedzUsuń
  4. As the official journal of The International Society of Regulatory Toxicology & Pharmacology points out,
    we'll keep an eye on that. Patients frequently experience immediate results that continue to sell successfully are" stable" rockers, in alphabetical order, are Aetrex Body Works, Chung Shi and therapeutic footwear. This is not known for sure, best way to fight cellulite though. Obama sells his plan to reduce the tension in tissue surrounding a wound would potentially reduce scarring.

    my page Treatment For cellulite

    OdpowiedzUsuń